wtorek, 25 sierpnia 2015

Spacer z Tobą


 Wieczór błękitną chmurką
 sfrunął na moje biurko.
 Rzucę do kąta pracę,
 pójdę na spacer z córką!
 A córka jak to córka -
 zbiera gołębie piórka,
 trzyma mnie mocno za rękę,
 śpiewa wesołą piosenkę.
 I razem sobie zmyślamy
 różne bajeczki i bzdurki -
 córka dla swojej mamy,
 mama dla swojej córki.
 Mrugają do nas reklamy,
 w liściach szeleści wiaterek
 i szepce córka do mamy:
 „"Ach, jaki fajny spacerek!"
 A księżyc strzyże uszami
 i słucha nas po kryjomu,
 i biegnie, biegnie za nami
 aż do samego domu.

/Danuta Wawiłow, Spacerek/

***
Pozostajemy nad morzem pachnącym tajemnicą i pięknem zachodzącego słońca. W uroczej scenerii delikatnie szumiących fal i chylącej się do snu ogromnej słonecznej pomarańczy, spotkały się na spacerze dwie śliczne kobiety, mama i córka.
Poznajcie Helenę i Marysię, które mają szczęście mieszkać nad Bałtykiem i nieustannie z nim obcować.
Uśmiechnięte, pełne energii, otwarte na świat i siebie nawzajem postanowiły zatrzymać wakacyjny czas w pełnych ciepła kadrach.










Od Ciebie świat się zaczyna 
Tobie zawdzięczam istnienie 
Tyle radości masz w sobie 
Troskliwe Twoje spojrzenie 
Tym samym na co dzień żyję 
Bo wszystko co mi wpoiłaś 
W podświadomości wciąż kryję 
Choć ostra jestem czasem 
Jak twe spracowane dłonie 
Ja mój szacunek dam Tobie 
I serce me Tobie odsłonię 
Uśmiech Twój zawsze co rano 
I pełna szklanka mleka 
Widziałam, gdy oczy otworzę 
Ona już będzie czekać 
Dziękuje dziś Mamo za uśmiech 
Za pacierz, za każdy dzień 
Czy już ci kiedyś mówiłam 
DZIĘKUJĘ i KOCHAM CIĘ ?

/źródło Internet/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz