niedziela, 5 lipca 2015

Oczekiwanie


Pod moim sercem inne bije serce...
Nieznane, a jakże bliskie i jakże kochane.
Pod moim sercem małe rączki dziecka,
cichutko pukają do mojego serca.
Myślę sobie wtedy: może być wspanialej?
Noszę w sobie życie, które Bóg mi daje!

Ja jako pierwsza pod sercem Cię noszę.
Ja o Twe zdrowie najgoręcej proszę.
Jestem przy Tobie od pierwszego grama.
Tyś moje dziecko, a ja... Twoja mama...


***

Ktokolwiek doświadczył cudu, jakim jest oczekiwanie na dziecko, a w dalszej kolejności jego narodziny, wie, że to wyjątkowe momenty w życiu kobiety. Chwile ulotne, często bardzo emocjonalne, warte zapamiętania i zatrzymania na pamiątkę np. w formie fotografii.

Przedstawiamy Wam letnią sesję ciążową Wioli, wykonaną w pięknej nadmorskiej scenerii Półwyspu Helskiego.







* Osoby zainteresowane sesjami prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz