poniedziałek, 5 maja 2014

Jak cię widzą tak cię piszą



Aby odnieść sukces należy wyglądać tak, jakby już się go odniosło.
/Valentin Polcuch/


Czasy, w jakich przyszło nam żyć pod wieloma względami są trudne. Ciężko o pracę, życie na odpowiednim poziomie, dobre warunki bytowe itp. Wielu z nas, mimo mnóstwa przeszkód, decyduje się na założenie własnej firmy, wiążąc z tym zwykle wielkie nadzieje i wierząc, że przy panującej na rynku konkurencji, to właśnie jego biznes zostanie zwieńczony sukcesem. Części ryzykantów się udaje, wielu jednak z biegiem czasu rozczarowuje się i zmuszona jest zrezygnować ze swoich planów, a nawet marzeń.
Dlaczego tak się dzieje? Powodów jest sporo, często na wiele z nich nie mamy bezpośredniego wpływu. Są jednak sprawy, na które możemy oddziaływać w taki sposób, by chociaż spróbować zbliżyć się do sukcesu, nie rezygnując już na starcie lub tuż po nim z naszych zamierzeń. I nie musimy od razu wykorzystywać bardzo drogich i wyszukanych narzędzi promocji firmy w postaci różnoformatowej reklamy. Zwykle na początku drogi wystarczy... (nie)zwykła wizytówka. 

Większość młodych szefów firm, a nawet doświadczonych przedsiębiorców, wychodzi z założenia, że wizytówka to zwyczajny kawałek papieru z kilkoma najważniejszymi informacjami, zatem wystarczy, że zostanie wykonana byle jak i byle gdzie. Nic bardziej mylnego! Wrażenie, jakie można zrobić na potencjalnym kliencie wręczając mu ów kawałek papieru może mieć znamienny wpływ na to, czy klient w ogóle zechce zainteresować się daną działalnością lub osobą będącą reprezentantem firmy.
Stare powiedzenie mądrze głosi, iż jak cię widzą tak cię piszą i nie ma w tym grama przesady! 
Wybierając się na rozmowę w sprawie pracy, niezależnie od miejsca, w którym chcemy pracować, najczęściej zaczynamy od siebie - od schludnego, eleganckiego stroju i porządnego wyglądu. Oprócz tego, co potrafimy, to właśnie nasz wizerunek jest jednym z najważniejszych kryteriów decydujących o sukcesie. Dlaczego zatem tak często wychodzimy z błędnego założenia, iż wizytówka wykonana na kawałku kartonu z nadrukiem kilku wyrazów zainteresuje klienta i sprawi, że właśnie do nas zwróci się ze zleceniem?
Czyż nie lepiej na początku drogi zaskoczyć, zaintrygować, zaciekawić? Żaden, nawet najbardziej atrakcyjny zabieg techniczny nie da gwarancji sukcesu firmie, jednak inwestycja w jej (i nasz) wizerunek zawsze jest warta ryzyka. Jak słusznie stwierdza jeden z autorów książek na temat kreatywności, Edward de Bono, "nie można dojrzeć nowych rzeczy, dopóki nie zmieni się kierunku patrzenia."

Zatem, jeśli jesteś szefem firmy, prowadzisz jednoosobową działalność, chcesz zainteresować świat sobą i tym, czym się zajmujesz - bądź kreatywny! Zmień kierunek patrzenia, zainwestuj w wizerunek, postaw pierwszy, istotny krok na drodze do sukcesu - wyróżnij się z tłumu prestiżową, unikatową wizytówką.







- wizytówka dwustronna
- pełen kolor CMYK 4+4
- technologia offsetowa
- papier kredowy
- folia satynowa powlekana dwustronnie
- lakier UV dwustronnie (według wzornika)
- gramatura 420g,
- nakład 1000szt. = 249zł – cena rynkowa 390zł









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz