sobota, 21 stycznia 2017

Najmilszym Babciom i Dziadkom


Kochana Babciu!

Kiedy co dzień rano wstaję,
By się cieszyć nowym dniem,
Widzę tatę, widzę mamę
I że jest ktoś jeszcze wiem.

To jest taka dobra wróżka,
Co czas dla mnie zawsze ma,
Która z dna swego serduszka,
Wszystko, co najlepsze da.

Raz przytuli, a raz zgani,
Narysuje ze mną coś
I ulepi z plasteliny,
Ma pomysłów cały stos.

Gdyby tej wróżki nie było,
Byłbym smutny cały czas,
Więc w Twe Święto, Babciu miła,
Chcę Ci wielkie buzi dać.

Chcę Ci bardzo podziękować
Za każdy nasz wspólny dzień
I Twe ręce ucałować
Za to, że tak kochasz mnie.

***

Kochany Dziadku!

Kiedy co dzień rano wstaję,
By się cieszyć nowym dniem,
Widzę tatę, widzę mamę
I że jest ktoś jeszcze wiem.

To jest taki najwspanialszy,
Bardzo ważny dla mnie ktoś,
Od lwa nawet odważniejszy
I nigdy nie ma mnie dość.

Chodzi ze mną na spacery,
Zawsze kupi to, co chcę,
W barku schowa bomboniery,
Wiersz przeczyta, bajkę też.

Gdybym nie miał Ciebie, Dziadku,
Byłoby mi bardzo źle,
Narysowałem więc kwiatka
I buziaka dać Ci chcę.

Chcę Ci bardzo podziękować
Za każdy nasz wspólny dzień
I Twe ręce ucałować
Za to, że tak kochasz mnie.

/AJ/

***
Dziś wyjątkowy dzień, święto wszystkich wspaniałych babć, bez których dzieciństwo wielu z nas byłoby pozbawione kolorów i przepięknych wspomnień. Jutro świętują nie mniej ważni, kochani dziadkowie, 
Wraz z uroczymi siostrzyczkami, Wiktorią i Lenką, wszystkim cudownym dobrym wróżkom i wróżom najlepszych dziecięcych dni, życzymy wielu lat w zdrowiu, radości i miłości.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz