piątek, 13 marca 2015

Rodzinna radość


 My rodzinę dobrą mamy,
zawsze razem się trzymamy!
I choć czasem czas nas goni,
My jak palce jednej dłoni!

Mama, tata, brat
I ja – to mój mały świat!
Dużo słońca, czasem grad –
To wesoły jest mój świat!

Mama zawsze kocha czule,
ja do mamy się przytulę,
w bólu, żalu i rozterce,
bo ma mama wielkie serce!

Z tatą świetne są zabawy,
z nim świat robi się ciekawy!
Tata ma pomysłów wiele,
jest najlepszym przyjacielem!

Gdy napsocę i nabroję,
stoję w kącie, bo się boję!
Tata skarci, pożałuje,
a mamusia pocałuje!

Kiedy nie mam taty, mamy,
wszyscy sobie pomagamy!
I choć sprzątać nie ma komu,
jest wesoło w naszym domu!

Mama, tata, brat
I ja – to mój mały świat!
Dużo słońca, czasem grad –
To wesoły jest mój świat!

/Moja wesoła rodzinka, piosenka/

***

Minione dni obfitują w mnóstwo zleceń, pracy i nowych fotografii. Część z nich przedstawiamy Wam dziś.
Studio odwiedziła fantastyczna rodzina - mama, tata i dwaj bracia - wnieśli ze sobą ogrom uśmiechów i pozytywnych emocji. Była zabawa, pogodny nastrój i zdjęcia, które wszystko to oddają najlepiej. 
Bardzo dziękujemy za te chwile i możliwość uwiecznienia Was na fotografiach, którymi możemy się podzielić z innymi.













Już wkrótce będziecie mogli obejrzeć materiał z kolejnych sesji fotograficznych. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz