poniedziałek, 23 marca 2015

Pluszowy przyjaciel


Pluszowy przyjaciel
Jest jedyny, najdroższy, wspaniały, 
wśród wielu zabawek najbardziej znany.
Kochają Go dzieci, młodzież i dorośli,
a w moim sercu na dobre zagościł.

Jest śliczny, beżowy,
czasem kolorowy.
Uszko ma oklapnięte, a nosek różowy.
Brzuszek okrąglutki i łapki pulchniutkie.
Cały jest pluszowy, puszysty, mięciutki.

Czasem jest zmartwiony i bardzo zaniedbany
i wcale nie czuje się mocno kochany.
A ja ze współczucia i z troski o Niego,
przygarnę misia każdego.

Siedzi na kanapie, w fotelu lub na półce
i martwi się o mnie kiedy jestem w szkółce.
Jest przy mnie zawsze, gdy Go potrzebuję.
Zna moje sekrety i z Nim swój świat buduję.

Zawsze mnie wysłucha, pomoże, doradzi
i moich sekretów nikomu nie zdradzi.
Tuli mnie, gdy ciemna chmura nade mną krąży,
aby pustka i smutek mnie nie pogrążył.

Swoją łapką łzę z mojego policzka zetrze
I cicho powie: "Przytulaj mnie jak najwięcej,
ponieważ wszystkie troski razem pokonamy,
bo to jestem ja - Twój Miś kochany".


/Justyna Głuch /

***

Radość i zabawa towarzyszyły kolejnej udanej sesji zdjęciowej. Tym razem jej bohaterem był uśmiechnięty i pełen energii Dominik oraz jego mięciutki przyjaciel, miś.





Dominik i Weronika





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz