poniedziałek, 7 lipca 2014

Pokaż charakter


Aby poznawać ludzi, nie wystarczy bywać w różnych kręgach. Trzeba przynajmniej zostać zauważonym. Najprostszym na to sposobem jest wizytówka.

/Bruno Martinet, "Wywiad gospodarczy. Pozyskiwanie i ochrona informacji"/

***


Okazuje się, że lektura wpisu o wizytówkach, dzięki którym Wy lub Wasza działalność wyróżnicie się z tłumu (czytaj tutaj), zainteresowała spore grono osób. Cieszy nas to niezmiernie tym bardziej, że realizacja dobrego przedsięwzięcia satysfakcjonującego klienta oznacza nie tylko pracę nad ciekawym projektem, ale również możliwość stworzenia dla Was czegoś unikatowego, dającego Wam wiele korzyści.

Dziś przykłady kolejnych wizytówek i przypomnienie najważniejszych charakteryzujących je cech:

- wizytówka dwustronna
- pełen kolor CMYK 4+4
- technologia offsetowa
- papier kredowy
- folia satynowa powlekana dwustronnie
- lakier UV dwustronnie (według wzornika)
- gramatura 420g










* Zainteresowanych  zleceniami prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy i zapraszamy do odwiedzania strony: http://dettlaff.com.pl/prodCatView,61,wizytowki,PL



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz