niedziela, 13 grudnia 2015

Kraina magii

Drogi Natanie!

Od zeszłego roku minęło już sporo czasu i jesteś już o rok starszy! Powoli szykuję się do drogi, aby Cię odwiedzić, bo słyszałem, że starasz się być grzecznym chłopcem. U mnie jest już śnieg po pas, więc chodzę w mojej wełnianej, ciepłej czapce, którą dostałem jak byłem taki mały jak Ty i też czasami nie byłem grzeczny.
Pamiętam jak chciałem zostać piłkarzem i strzelać najlepsze gole z całej klasy! Całe dnie hasałem wtedy z piłką między szafkami w kuchni, co i raz strącając gliniany garnek lub stojące obok porcelanowe talerzyki. Ach! Co to była za zabawa! Moja Babcia, zawsze mówiła żebym był grzeczny, ale nie chciałem jej słuchać, bo przecież tak wesoło się bawiłem! Uwielbiałem też strzelać do bramki, ale nie szło mi tak jakbym chciał i zawsze piłka lądowała, w najlepszym razie, na dachu naszej stajni. 
Pewnego jednak razu, późnym wieczorem, zajrzał do mojego pokoju mały skrzat i powiedział - Musisz być od dzisiaj grzeczny i słuchać rodziców – oczywiście zrobiłem wielkie oczy i słuchałem dalej – Za każdym razem jak coś po sobie posprzątasz, ja postawię plusa przy Twoim imieniu na Liście Grzecznych Dzieci. Po tych słowach czmychnął przez okno tak samo szybko jak wszedł. Od tego wieczoru byłem super grzeczny i jakież było moje zdziwienie, kiedy pod choinką znalazłem to, o czym zawsze marzyłem, czyli nową piłkę i profesjonalny strój piłkarza! Długo nie czekając wybiegłem na dwór, kopnąłem z całej siły nową piłkę i trafiłem w samo okienko bramki naszego boiska! Przy Twoim imieniu widzę już cztery plusy, przydałoby się jeszcze kilka! Zerkam przez ramię i widzę, że chyba coś już dla Ciebie mam! Bądź grzeczny, a na pewno będzie to coś wyjątkowego! 
Wesołych Świąt!

Św. Mikołaj


***

Boże Narodzenie to niewątpliwie czas radości i spełnianych marzeń. Oczekiwanie na święta cieszy i wzrusza zarówno dzieci, jak i dorosłych. By umilić Wam ten czas czekania na ciepłe świąteczne chwile, postanowiliśmy zamienić nasze studio fotograficzne w krainę magii. Tylko u nas bombki są większe od choinki, a śnieg pada nieustannie, nie topnieje i nie ziębi dłoni. Są zapachy, kolory i mnóstwo spontanicznej zabawy, a przede wszystkim ogromny stos listów wysłanych przez dzieci do Św. Mikołaja, a także... odpowiedzi na listy osobiście przez niego napisane! Zapraszamy do nas wszystkie kochające święta dzieci wraz z rodzicami. To będą niezapomniane wrażenia!














2 komentarze:

  1. Święta, święta, kocham święta Bożonarodzeniowe, to najpiękniejsze święta jakie mogą być :) Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My też je bardzo lubimy :) Życzymy pięknego świątecznego czasu.

      Usuń