sobota, 31 października 2015

Iskierki radości


Lubię, kiedy wesoła zabawa porywa mnie. 
Lubię, gdy karuzela wraz ze mną dokoła mknie. 
Ale najbardziej na świecie lubię tak jak wszystkie dzieci,
gdy mama usiądzie, a ja zaśpiewam jej tak: 

ref. Poczytaj mi, mamo, troszeczkę, 
przeczytaj mi, mamo, książeczkę, 
poczytaj mi, mamo, wieczorem i rano, 
poczytaj, poczytaj mi, mamo. 
Poczytaj mi, mamo, wieczorem i rano, 
poczytaj, poczytaj mi dziś! 

Książka jest przyjacielem na dobre i na złe. 
Z książek o całym świecie wszystkiego dowiecie się. 
Kto to był Vasco da Gama, gdzie leży stan Alabama 
i kiedy Kopernik odkrył sekrety gwiazd! 

ref. Poczytaj mi, mamo, troszeczkę... 

/Poczytaj mi, mamo, piosenka/

***

Dziś uroczy bohater magicznej sesji fotograficznej, pełen szczerej radości życia, Filipek. 
Praca z takimi maluchami to wyzwanie, ale również niesamowita frajda zarówno dla małego modela, jak i dla fotografa. Serdeczne podziękowania dla rodziców oraz cioci Filipka za pomoc i współpracę podczas sesji. Miło było Was gościć w Studio Photo Design.












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz