czwartek, 4 lutego 2016

Gwiazda


Wysoko na bezkresnym niebie
Świecisz jak gwiazda najjaśniejsza
I choć ma Wszechświat gwiazd bez liku
Tyś wśród nich wszystkich najpiękniejsza

Często siadałem ciemną nocą
Patrząc w księżyca ciemne lico
Szukałem Cię na nieboskłonie
Lecz ciągle byłaś tajemnicą

Gdy spałem przychodziłaś do mnie
W snach moich dając mi nadzieję
Że chociaż oczy Cię nie widzą
Jednak naprawdę gdzieś istniejesz

Dziś wiem, gdzie Twoja konstelacja
Wiem ,w której części nieba
Z radością patrzę teraz w gwiazdy
I nic do szczęścia mi nie trzeba

/H. Rynkowski, Moja gwiazda/

***
Czas karnawału to nie tylko zabawy i bale dla dzieci. Dorośli również lubią i chcą się bawić oraz posiadać wyjątkowe fotografie. Nasze studio stoi otworem przed każdym. Miło nam, gdy dorośli chętnie i z radością stają przed obiektywem i czują się równie dobrze, jak dzieci.
Aniu, to dla Ciebie w prezencie urodzinowym - życzymy wszystkiego najpiękniejszego!








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz