niedziela, 29 czerwca 2014

Imię szczęścia


Szczęście nosi twoje imię


Maj obsypał twój parapet
drobnym kwiatem bzu
przychodź wiosną, przychodź latem
przychodź dzień po dniu
Przychodź rano
w drzwi zastukaj
przychodź kiedy zmierzch
przychodź kiedy straszny upał
i gdy pada deszcz
Moje szczęście tylko z tobą jest możliwe
Moje szczęście ma na imię tak jak ty
Moje szczęście dotąd bardzo nieszczęśliwe
już uśmiecha do mnie się od kilku dni...
Moje szczęście jest koloru twoich oczu
ma twój uśmiech, twoje ręce, twoją twarz
gdzieś daleko żyło od nas - na uboczu
aż nareszcie odszukało tutaj nas
Dawno już mi obiecywał
ciebie księżyc sam
to nieważne skąd przybywasz
kiedy ciebie mam
szeptał cicho za oknami
twoje imię wiatr
dziś przywitał cię kwiatami
czereśniowy sad...

/T. Śliwiak/

***

Zapraszamy Was do obejrzenia ostatniej odsłony zdjęć Elizy i Mariusza. Tym razem niepowtarzalne, pełne ciepła, radości, wzruszeń i pozytywnej energii ujęcia w plenerze.




Szczęście jest tylko jedno... w wielkiej ciszy wielkiego kochania.

/K.Przerwa-Tetmajer/






Chcąc doznać pełni szczęścia, trzeba je dzielić z kimś drugim.

/M. Twain/






* więcej zdjęć i szczegółów dotyczących sesji ślubnych znajdziecie tutaj - serdecznie zapraszamy do odwiedzania strony.


2 komentarze:

  1. Oglądanie tych zdjęć może zastąpić słodzenie herbaty :) Ja wiem, że zdjęcia w plenerze wszyscy nowożeńcy chcą mieć takie same (ba, sam mam dokładnie takie same) ale liczyłem, że świetny fotograf (a takim z pewnością jest Remigiusz) potrafi przekonać młodą parę do czegoś innego.
    Poza tym, mam wrażenie, na niektórych zdjęciach przesadzono z photoshopem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Otóż oczywiście, dobry fotograf, mający siłę przekonywania, pewnie byłby w stanie przekonać młodych nawet do fotek w wodzie, ale jest on tylko wykonawcą danego dzieła, a reżyserami bardzo często bywają jednak nowożeńcy. Zdjęcia są robione wyłącznie na ich życzenie trudno zatem narzucać im inne pomysły, jeśli chce się akceptować to, czego chcą. A photoshopa wbrew pozorom jest bardzo mało, serio serio ;) posłużył wyłącznie do usuwania zbędnych brudów i szumów; światło jest jak najbardziej naturalne (zdjęcia były robione z lampami). Najważniejsze, że Młoda Para jest usatysfakcjonowana - niektórzy bardzo lubią słodką herbatę :)

    OdpowiedzUsuń